fredag den 13. november 2015

Christmas Card Maja Design

Da jeg endnu ikke har fået fingrene i den nye juleserie fra Maja Design, må jeg jo "nøjes" med en ældre udgave: Vintage Frost. Det gør bestemt ikke noget, når det er så smukt. 
Jeg har brugt mine nye Spellbinders, som jeg købte under mit lynvisit i går hos Charlotte (ScrapbookFun). Jeg havde sønnike med mig, så jeg fik strenge ordrer på at skynde mig. Det er svært, når man gæster en lækker Scrapbutik, men så må jeg jo gøre det om en anden gang.




Jeg har brugt Spellbinders til doilies. Jeg er vild med dem, og de er hurtigt rykket op blandt favoritterne. Cirklerne er lavet med MFT-Dienamic pierced dies. Blomster fra Wild Orchid Crafts og snefnug er metalcharms.


Tak fordi du kiggede forbi og god weekend.
Anne-Mette

2 kommentarer:

  1. Super flot kort .. som sædvanlig ...
    Jeg glæder mig også til at få det nye Maja design ..

    SvarSlet