fredag den 18. marts 2016

Konfirmation 2016

Nu nærmer tiden sig for forårets konfirmationer.
Derfor er jeg for alvor gået i gang med at lave konfirmationskort.

Mønsterpapir fra Papirdesign. Stemplet med silhouetten er ligeledes fra Papirdesign.
Tekst er lavet med Nellie Snellen Die.

Mønsterpapir er fra Papirdesign. Fodbold er lavet med die fra Crealies.
Silhouetten er et stempel fra Dixi Craft. Doily er lavet med en Crafty Ann die.

Mønsterpapir er fra Papirdesign. Stemplet med lystfiskeren er et Felicita stempel.
Fisken er udstanset i glitterkarton med en die fra Amy Design. 


Doily er en Spellbinders. Sneekers er stemplet med stempel fra Felicita.

Silhouetten med dreng er udstanset med en die fra Dixi Craft. Mønsterpapiret er fra Papirdesign.
Håndbold er udstanset med en die fra Crealies.

Silhouetten med pigen en en die fra Dixi Craft. Mønsterpapir er fra Papirdesign.
Håndbold er udstanset med en die fra Crealies.

Håber dette kan være til inspiration for andre.
Ha' en dejlig dag.

Anne-Mette




4 kommentarer:

  1. De er flotte hver og en....og du er så fantastisk dygtig til at lave de kort :D

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Håndbolden skriver du er en die fra Crealies. Jeg har ledt mange steder men det er kun fodbold m.m. hvor har du købt din.
    Joan

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Joan. Det er den samme dies, som jeg bruger til håndbolde og fodbolde. Den udskæres bare i hvidt karton i stedet for sort;-) Den hedder Crealies Duo-Dies no. 29. Jeg har købt min i Hobbygården, Hampen. Gitte har den også i Hobbyboden.

      Slet