torsdag den 24. marts 2016

Konfirmation 2016

Foråret er over os, og dets konfirmationer nærmer sig med hastige skridt.
Jeg har lavet dette konfirmationskort til flg. udfordring:

Ett Trykk: Monokromatiske Kort

Jeg har i det ene hjørne brugt det nye diesæt fra Tim Holtz: Mixed Media #2.
Det nederste højre hjørne er revet af, og kanten her har fået et lag brun/kobber Glitter Glass.
Der hvor hjørnet "mangler", har jeg påsat nogle swirls fra udstansningen.

Jeg har støbt et kors med stengips i en silicone form.
Dette kors har jeg først malet med den lyse: Sparkling Silver Wax Paste og dernæst med et tyndt lag Copper Metal Wax Paste fra Riddersholm Design.
Det giver den smukkeste blanke og glitrende overflade.
Der er brugt Ink-it blomster, twine og chipbords fra Wycinanka.

Den øverste sommerfugl er klippet ud af designarket og har fået et lag klart fint Glitter Glass på vingerne.

Tak fordi du kiggede med her på bloggen i dag.
Jeg vil ønske jer alle en dejlig påske.

Anne-Mette


1 kommentar:

  1. Enda et vakkert kort fra deg Anne-Mette!
    Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

    SvarSlet