tirsdag den 27. februar 2018

Konfirmationskort til den unge mand

I dag vil jeg lige vise jer mit DT-indlæg på Happymades blog:
et par hurtige konfirmations kort til en ung mand.
Jeg fik bl.a. lavet disse 2 kort, da vi havde krea-hygge i  Happymade Design Teamet i lørdags.
Så det blev også til andet end blot snak, som vi mestrer i stor stil, når vi mødes.

De er ret identiske. Jeg har blot placeret den unge mand i hver side på de 2 kort.

Jeg har tilmeldt dette kort flg. udfordring:


Jeg har brugt designpapir fra Riddersholm Design's nye serie:
Woodlands of Scandinavia.

Flg. dies er anvendt:
CREAlies - Die - Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags - 10
CREAlies - Die - Crea-Nest-Lies Labels & Tags - 10
Mama Elephant die set - Tags a lot
Joy - Die - Billies Background - Grid
Dixi Craft - Die - MD0064 - Mand og kvinde
Dixi Craft - Die - MD0143 - Brush numbers (small)

Tekst stemplet er fra dette sæt:
By Lene Design - Clear stamp - BLS1021
Teksten er varmembosset med Rangers nye Gunmetal Embossingpowder.

Tiden nærmer sig hastigt for Scrap i Ejsing og Scrapbooking Convention i Middelfart.
Jeg ser frem til et par hyggelige weekender, hvor jeg håber vi ses.

Scraphilsner fra
Anne-Mette




2 kommentarer:

  1. OH WOW ... these are FABULOUS! Thanks so much for playing in our ‘TAG you’re it’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    SvarSlet
  2. Great tags!!! Thanks for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope you will join us for future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    SvarSlet